isabelleskoglunds

BUFFALO WINGS

Kategori: Allmänt

Har haft en trevlig eftermiddag/kväll! åkte med jennifer och handlade förut och tro fan på att jag kom ut från mataffären med två påsar LCHF mat, tänkte iallafall börja laga lite nyttig mat! några dagar i veckan ska jag skippa kolhydrater och socker, men jag ger inte upp potatis helt, för det älskar jag!

Fick bli en solning idag med, känns som att det är dags att bli lite vårbrun, få en fin grund :) Jag personligen känner mig inte alls fräsch och fin blek, jag mår lite bättre när jag får lite färg och känner mig snyggare! så nu ska jag ligga i med solningen ett tag, fint att vara lite brun inför fotograferingen i april med :)

nä nu ska jag äta buffalo wings, har blivit ett litet beroende! bara hjärtat som fattas här brevid mig i soffan med mina wings ;) men han får jag kramas med om några dagar:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: