isabelleskoglunds

EN LUGN HELG

Kategori: Allmänt


Inte bloggat på heeeeela helgen, har varit dunderförkyld, det vill säga sjuk och har legat på dödsbädden! Har iaf haft en lugn helg i bengtsfors hos hjärtat, inte en droppe alkohol har varit såååå skönt! ska oftare ta såna här helger, kroppen behöver det! Helgen har bestått av mys, garagefika, sol, grillning, tacos, Robin, garaget, förkylning, kaffe och hängt i solen med barkis :) en snabb och enkel sammanfattning! Vart för mycket bilar för min hjärna denna helgen tror jag för inatt har jag drömt om massa mattsvarta audis och massvis med fina silvriga fälgar haha..

ah jag vet inte vad man ska skriva när man bor i mellerud och bloggar, såå jävla intressant liv har jag inte.. så känner mig ganska tom på ord men då är det tur att jag har bilder att lägga upp, för bilder säger mer än tusen inte.. inte sant ?;)






kaffestund fredag kväll med jennifer och hanna


älskar sängen när man är sjuk


NYX, jättebra sminkmärke



såååå härliga vårfärger


Garagegrillning i lördags, gott!


balkonghäng i solen med Barkis



Avslutade helgen med tacomys :)

Bortser man från förkylningen så har helgen varit kanooooon! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: