isabelleskoglunds

...

Kategori: Allmänt

Godmorgon :)

Idag är jag uppe med tuppen, sitter och tittar på Mix megapols morrongäng och äter frukost, mysigt! Älskar verkligen att sova men hela dagen blir bättre av att gå upp tidigt och man får mer ut av den! Har tänkt att plugga lite innan jag åker ner till skolan för sista föreläsningen i juridiken innan tentan på torsdag.. Ska bli såååå skönt efter den är gjord på torsdag då man jag pusta ut ett tag och bara slappna av!

Igår kväll såg jag klart sista avsnittet som finns ute från säsong 9 av OTH. Helt förkrossad, vill se meeeer! väntar ivrigt på att fler avsnitt ska läggas upp! Jag är verkligen en person som älskar serier, hittar man en bra serie så finns det inget bättre än att regniga dagar ligga inne i sängen och bara titta på den, man kan verkligen titta hur många avsnitt som helst, finns ju inget stopp!



Ha en fin dag trots det tråkiga vädret :)

Kommentarer

  • Hemlig säger:

    Hon längst fram på bilden. Hon va fin!

    2012-03-21 | 00:13:34

Kommentera inlägget här: