isabelleskoglunds

...

Kategori: Allmänt

Måndag.

Imorse när jag vaknade så hör och häpna det hade snöat! Alla skriver på det jävla facebook åh sommaren är här , våren är här, snälla ta det lungt det är bara mars! Jag längtar också massvis till vår och sommaren och självklart får man en kick när solen tittar fram, men kommer våren nu så kommer sommaren i maj och sen regnar det juni och juli, så vi kan allt vänta på värmen ett tag till så vi får sommar när det ska vara sommar i år!

Har iallafall precis kommit hem från bengtsfors, detta vädret är värdelöst att köra i då det går åt mängder av spolarvätska, allt jävla damm från grus och skit plus att det blåser storm idag och solen skiner, ingen bra bildag alls! Men tackar gud för spolarvätska utan den ser man ju fan ingenting!  Men väl hemma ligger ett nellypaket och väntar på mig vilket gör att hela min dag bli bättre! Nu gör det faktiskt inte så mycket att jag ska plugga juridik hela dagen för nu är jag på glatt humör och ska se ett One tree Hill avsnitt innan jag kör igång med plugget :)



Från nellypaketet!



Toppar från Vero Moda!



PUSS

Kommentarer

  • therese törnros säger:

    hallååå min fina systeryster!

    när du ska rensa garderoben så säääg till, för då vill jag mer än gärna äärva!

    ha det bra, vi ses, pusssss

    <3

    2012-03-20 | 21:24:27
    Bloggadress: http://theresetornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här: