isabelleskoglunds

Be loose wear GOS..

Kategori: Allmänt

God morgon :)

sovit såå dåligt inatt, vridit och vänt på mig hela natt plus att jag har haft halsont! Men efter en energirik dunderfrukost och några alvedon så är jag som en ny människa igen! föräter mig på halstabletter trots att halsen inte gör ont längre, vill verkligen inte bli sjuuuuuk!!!!

Har en rolig sak att dela med mig av.. Jag är en av modellerna för gangbangofsweden - Be loose wear GOS! känns faktiskt kul, fotografering sker under april månad och därefter någon gång så kommer det så småningom upp i webbutiken!  Uppdaterar här på bloggen när det är dags och självklart med lite bilder under fotograferingen :)



Ikväll ska jag Fredagsmysa med min goding idag!
Som jag längtat!
PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: