isabelleskoglunds

.....

Kategori: Allmänt

Snart åker jag ner mot trollhättan för att skriva affärsjuridiks tentan, nervöst men skönt att få det gjort! värsta som kan hända är att det går helt åt skogen och då får man ta nya tag! men självklart ska man gå in med inställningen att detta ska gå bra och att man klarar det , positivt tänk det gör väldigt mycket de!! har ätit en kanonfrukost och vaknat upp till en solig torsdag, jag känner mig redo !!!:)

Ska även ta upp en sak som jag gått och tänkt på länge, fan va tragiska människor det finns! Det finns personer man knappt känner som genom handlingar visar att dem har såååååå ruttna personligheter! Tycker synd om såna personer som måste lägga sig i andras liv för att deras egna är för tråkigt.. Det krävs mycket smink på en brud med rutten personlighet för att hon ska se snygg ut.. Nu menar jag absolut ingen specifik utan mer allmänt, tjejer är förjävliga mot varandra! jag hatar ingen men det finns mängder jag ogillar, för tjejer med ruttna personligheter och som är självupptagna att det enda dom kan tänka på är sig själva, dom kan fan göra sig själva en tjänst, växa upp och inse att världen vi lever i fungerar inte så som den bubblan dom lever i eller slå in sig själva i ett paket ner till afrika och stanna där, ingen kommer sakna er!

såååå skönt att få ut mina känslor här, dom som inte gillar det jag tycker och skriver behöver inte läsa det ;)





nu ska jag kila till bussen , hej så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: